تابلو فرمان ارم - مدل Advanced +

تابلو فرمان هوشمند advanced+ از سری تابلو فرمان های هوشمند شرکت ارم الکترونیک میباشد که با ویژگی های منحصر به فرد خود مورد استقبال نصابان و استفاده کنندگان قرار گرفته است.


هوشمند به سبک ارم الکترونیک

تمامی تابلو فرمان های ارم الکترونیک به سیستم هوشمند کنترل از راه دور مجهز شده اند و این سیستم امکانات متنوعی را در اختیار استفاده کنندگان قرار میدهد. سیستم هوشمند کنترل از راه دور تمامی خطا های رخ داده در تابلو فرمان را به صورت لحظه ای و با استفاده از پیام کوتاه برای نصابان آسانسور ارسال میکند. به دلیل استفاده از پیام کوتاه اختلالات ایجاد شده در اینترنت مشکلی در این سیستم ایجاد نمیکند. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که نصابان و مدیران ساختمان به ساده ترین روش ممکن شماره های خود را در آن ذخیره و یا حذف نمایند تا از خطا های آسانسور به صورت آنی باخبر شوند. سیستم خطایابی هوشمند تنها به امکانات گفته شده محدود نمیشود، این سیستم تمامی خطا ها را برای سامانه مرکزی ارم الکترونیک نیز ارسال میکند تا پشتیبانان شرکت بتوانند خدمات بهتری را به مصرف کنندگان ارائه دهند.
از دیگر امکانات سامانه هوشمند، امکان ریست از راه دور تابلو فرمان میباشد، این امکان باعث کاهش هزینه های رفت و آمد نصابان و نیز افزایش سرعت خدمات رسانی میشود.


استفاده آسان از منو

اینکه بتوانید از تمامی امکانات تابلو فرمان به سادگی استفاده کنید یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب هر تابلو فرمان میباشد. طراحان ارم الکترونیک به این موضوع اهمیت ویژه ای داده اند و نتیجه آن طراحی منو بسیار ساده و در عین حال امکانات متنوع شده است.
در راه اندازی تابلو فرمان های ارم الکترونیک نیازی نیست نگران تنظیم کردن پارامتر های تابلو باشید، دسترسی سریع و آسان به پارامتر های مختلف و همچنین تنظیمات پیش فرض کارخانه، سرعت نصب شما را افزایش میدهد.


صفحه نمایش

امکان نمایش همه اطلاعات مهم تابلو فرمان و بررسی وضعیت لحظه ای آن، در صفحه نمایش های کوچک و مرسوم وجود ندارد، به همین دلیل طراحان ارم الکترونیک اطلاعات مهم تابلو فرمان را در سه بخش در صفحه نمایش جای داده اند و با کلید های بالا و پایین به آن دسترسی دارید تا بتوانید همه اطلاعات مهم را پایش و بررسی نمایید. برای ارائه خدمات پشتیبانی بهتر امکان نمایش خطا های رخ داده بدون نیاز به وارد شدن به منو برای کاربران وجود دارد تا در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان مشکلات توسط تیم پشتیبانی برطرف شود.


از نویز در امان بمان

برد های تابلو فرمان ارم الکترونیک به گونه ای طراحی شده اند که در برابر نویز های شدید مقاوم باشند به همین دلیل تابلو فرمان های ساخته شده توسط این شرکت توانسته است بالاترین امتیاز بخش حفاظت در برابر نویز را توسط اداره استاندارد و آزمایشگاه انفورماتیک دریافت نماید، از این رو تابلو فرمان های ارم الکترونیک گزینه مناسبی برای محیط های پر نویز مانند کارخانه ها و محیط های صنعتی میباشد. فیلتر های ضد نویز که با استفاده از برنامه نویسی طراحی شده است فرایند احضار طبقات را به خوبی اجرا میکند و از احضار های ناخواسته جلوگیری میکند.


حفاظت از شوک و ولتاژ های ناخواسته

به دلیل نوسانات برق و همچنین خطا در برق دهی به قسمت های مختلف تابلو فرمان، برد ها باید توانایی مقاومت در برابر ولتاژ های ناخواسته را داشته باشند و یا در صورت عبور از حد مجاز ولتاژ، تنها بخش محافظ برد آسیب ببیند. همه تابلو فرمان های ساخته شده توسط ارم الکترونیک از سیستم حفاظت ولتاژ بهره مند هستند و این ویژگی خسارت های ناشی از هرگونه اضافه ولتاژ را به حداقل مقدار ممکن میرساند.

توقف دقیق

در تابلو فرمان های آسانسور برای دستیابی به توقفی دقیق و بدون خطا، به دو پارامتر درایو مناسب و برنامه استاندارد برد تابلو فرمان نیاز داریم، شرکت ارم الکترونیک درایو های خود را از بهترین برند های درایو و بعد از بررسی های عملی و تایید کنترل کیفیت انتخاب مینماید. همچنین پردازنده انتخاب شده تابلو فرمان به دلیل داشتن سرعت بالا توقفی دقیق و نرم را به ارمغان می آورد.

پخش هوشمند صدا

در پروژه های خاص طبقات مختلف کاربرد های مختلف دارند، برخی از ساختمان ها بیش از یک پارکینگ دارند و یا ممکن است پارکینگ در طبقه همکف نباشد. تغییر در ترتیب طبقات معمولا باعث چالش در پخش صدای طبقات میشود. تابلو فرمان هوشمند ارم الکترونیک این مشکل را حل کرده است، علاوه بر تنظیم پیش فرض طبقات، در این تابلو فرمان گزینه دیگری وجود دارد تا صدای رسیدن هر طبقه متناسب با نماد آن طبقه در نومراتور باشد، بنابراین با نمایش علامت هر طبقه در نومراتور صدای متناسب با آن در برد آوا پخش خواهد شد.

تابلو فرمان هیدرولیک

تابلو فرمان های هیدرولیک معمولا برخلاف تابلو فرمان های vvvf از درایو استفاده نمیکنند و همه کار هایی که باید برای توقفی نرم انجام شود توسط برد های تابلو فرمان انجام میشود.
تابلو فرمان های ارم الکترونیک از روش های مختلفی برای ایجاد حرکت نرم استفاده میکند. مهم ترین آنها قابلیت تنظیم زمان تغییر مدار ستاره/مثلث و نیز تنظیم زمان خاموش شدن موتور هیدرولیک است. با تنظیم زمان تغییر مدار از ستاره به مثلث، حرکتی نرم و همچنین مصرف انرژی کمتری حاصل میشود. این زمان باید توسط اپراتور و متناسب با پروژه قابل تنظیم باشد. تنظیم زمان تاخیر در خاموش شدن موتور بعد از خاموش شدن شیر های برقی نیز به نرمی حرکت کمک قابل توجهی میکند. این زمان تاخیر نیز در تابلو فرمان های هوشمند ارم الکترونیک قابل تنظیم است.


ایمنی در تابلو فرمان های ارم الکترونیک

رعایت اصول ایمنی در تابلو فرمان های ارم الکترونیک مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. علاوه بر رعایت اصول ایمنی ذکر شده و الزامی در استاندارد، تابلو فرمان های ارم الکترونیک موارد اضافه تری را به صورت سخت افزاری و نرم افزاری در تابلو های خود رعایت کرده اند. جلوگیری از حرکت های ناخواسته آسانسور، تشخیص خرابی سنسور های دور انداز و توقف، تشخیص خرابی تیغه های کنتاکتور، عملکرد بدون خطا پردازنده، چک کردن لحظه ای ارتباط سریال برای تشخیص قطعی ارتباط و ... باعث شده است تا این تابلو فرمان های این شرکت به یکی از ایمن ترین تابلو فرمان های تبدیل شوند.